מדיניות ביטולים והחזרת מוצרים

מדיניות ביטולים והחזרת מוצרים

ביטול הזמנות

יש באפשרותכם לבקש את ביטול הזמנתכם תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה באמצעות אתר החברה או במשלוח דואר אלקטרוני או באמצעות הטלפון (להלן: "מועד ביטול ההזמנה"). כל בקשה לביטול שתתקבל לאחר המועד האמור לא תתקבל אלא אם כן טרם החל תהליך האריזה והמשלוח.

במקרים בו מבוקש משלוח מהיר, מועד ביטול ההזמנה יהיה עד שעה אחת ממועד ביצוע ההזמנה.

מדיניות החזרת מוצרים

באופן כללי הנכם זכאים להחזיר מוצרים שהזמנתם בהתאם להוראות הדין, ובכלל זה הוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010, וכפי שיתוקנו מעת לעת (או כל דבר חקיקה שיבוא במקומם או בנוסף להם).

ניתן לעיין בחוקים ובתקנות הרלוונטיים באמצעות מנועי חיפוש.

אם אינכם מרוצים מהמוצר שסופק לכם, אתם רשאים להחזירו אלינו תוך 14 ימים מעת שנמסר לכם תמורת החזר כספי, בניכוי עלות דמי משלוח בסך 35 ₪ וכן בניכוי דמי ביטול בסך 100 ₪  או 5% ממחיר המוצר, לפי הנמוך ביניהם, ובכפוף לתנאים הבאים:

  1. המוצר באריזתו המקורית.
  2. לא נעשה שימוש במוצר והוא אינו פגום.
  3. לא מדובר במוצר שאין להחזירו על פי דין.

אם המוצר סופק לכם כשהוא פגום או במקרה שסופק לכם מוצר שונה מזה שהוזמן, אנו נישא בעלויות המשלוח להחזרת המוצר ולא ייגבו דמי ביטול.

תשומת לבכם, כי על פי הוראות הדין, צרכן שהוא צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל עסקה שבוצעה מרחוק עד ל-4 חודשים מיום קבלת המוצר ובתנאים הקבועים בהוראות הדין.

על פי דין ניתן לבטל עסקה שנעשתה מרחוק (דרך האתר) בהודעה בעל פה (למעט לגבי עסקאות שנקבע אחרת), בפקס, בדוא"ל ובדואר רשום ובאתר שלנו. יחד עם זאת בכדי לטפל באופן יעיל בבקשה להחזרת מוצר, אנו ממליצים לפתוח בקשה להחזרת מוצר במקום המיועד לכך באתר.

בקשה להחזרת מוצר (המוגשת בכל אחת מהדרכים לעיל), תכלול את הפרטים הבאים:

  • עותק של דף המשלוח או מספר ההזמנה שלכם.
  • אסמכתא לביצוע התשלום.
  • שמכם ומספר תעודת זהות.
  • הסיבה להחזר המוצר.

ניתן להחזיר את המוצר בדרכים הבאות:

  1. באופן פיזי בחנות שכתובתה ברודצקי 43 תל אביב (מיתחם קניון רמת אביב).
  2. בדואר שליחים באמצעות החברה המספקת לנו שירותים. במקרה זה אנא וודאו כי המוצר ארוז כהלכה בצורה מוגנת ובטוחה כדי למנוע פגיעה במהלך המשלוח.

ככל שתבקשו לקבל מוצר חילופי בגין המוצר שהוחזר, והמוצר אינו מצוי במלאי, אנו שומרים על הזכות להציע לכם מוצר חילופי בעלי אופי ומחיר דומים, ככל שקיים מוצר חילופי כזה.

עגלת קניות

עמודים you

No products in the cart.

Call Now Button