קוסמטיקה רמת אביב

קוסמטיקה רמת אביב – איפור לפנים!

מעוניינת באיפור ייחודי, התאמת האיפור לתווי פנייך וייעוץ בדבר קוסמטיקה המתאימה ומטפחת את סוג העור שלך אישית? באזולאי סטייל מאפרים ואנשי מקצוע בתחום הקוסמטיקה המתמחים במגוון החומרים והמוצרים מהאיכותיים בעולם היופי והטיפוח, יסגננו עבורך איפור אקסקלוסיבי בהתאמה אישית לכל אירוע ולתווי פנייך.

קראו גם – מספרה בתל אביב

מעצבי איפור מומחים לאירוע ולחול

בסלון היופי והטיפוח של אלון אזולאי אתן יכולות להרשות לעצמכם להתרווח, להירגע וליהנות מטיפול שהוא קודם כל טיפול מפנק לגוף ולנפש המשתקף במראה הפנים עם סיום הטיפול.
התאמת קוסמטיקה רמת אביב וסוגי האיפור , וכמובן, סגנון האיפור מתבצעים בהתאמה לסוג עור הפנים של הלקוחה באופן אישי על מנת לתת לה טיפול אפקטיבי מצד אחד ומצד שני ולא פחות חשוב טיפול אשר אינו מסב נזק לעור הפנים הרגיש.
סוגי העור מתחלקים לכמה סוגים אך כל סוגי העור הינם רגישים בדרך כזו או אחרת ומבחינת סטודיו אזולאי מדובר בכרטיס הביקור שלך שאין לו תחליף במיוחד לו למראה הטבעי שלו, עם האמונה הזו אנו עובדים כבר עשרות שנים ומטפלים בכל אחת במשנה דייקנות ומקצועיות ומאפרים מגוון לקוחות, מתאימים קוסמטיקה רמת אביב לאירועים שונים ונותנים ייעוץ איפור אישי לימי חול, עבודה, פגישות ועוד.

קראו גם – החלקה משקמת

התאמת האיפור לתווי הפנים

חשיבות התאמת קוסמטיקה וסוג האיפור לתווי הפנים ומהות האירוע הינם קריטיים במיוחד, עיניים גדולות ורחבות יאופרו באופן נועז יותר מאשר עיניים קטנות ומלוכסנות יותר מהסיבה הפשוטה שאת העיניים הקטנות לא נרצה להקטין עוד יותר וננהג בהן במשנה זהירות, לא נכביד עם איפור ונבצע אשליה של הגדלת העין ככל הניתן על מנת שלא תתבצע פעולה הפוכה של הקטנת העין.
עין גדולה ו"פתוחה" יחסית היא נוחה ומתאימה יותר לניסויים עם קוסמטיקה רמת אביב מאחר ונותנת אפשרויות שונות של משחק, זוהי רק דוגמא אחת להתאמת האיפור לתווי הפנים בהתאמה אישית.

אנו נבחן את סוג תווי הפנים של הלקוחה ונדאג כי תקבל מראה איפור שקשה יהיה להתעלם ממנו ביום  או בערב התאמה לסוג האירוע והצורך.

התאמת האיפור לאירוע 

באזולאי סטייל תקבלי קוסמטיקה המתאימה לכל אירוע ולמבנה פנייך לשביעות רצונך.
מעוניינת לקבל ייעוץ אישי בתחום האיפור? זקוקה לאיפור מרשים לחתונה או כל אירוע נוצץ אחר? צרי קשר עוד היום או השאיר פרטים וצוות אזולאי סטייל יחזור אליי עם מידע ותיאום פגישת ייעוץ ראשונית ואיפור ניסיון בהתאמה אישית!

קראו גם – טיפול בנשירת שיער

עגלת קניות

עמודים you

אין מוצרים בסל הקניות.

Call Now Button